Advertisement

ספיר ברמן - פסטיבלי מאי-יוני: טרום בכורות למני יעיש, איתן גרין וערן ... / שופט ליגת העל שגיא ברמן עובר בעת האחרונה תהליכים לשינוי מגדר, ובימים האחרונים החליט שלא בא לו להתחבא.

ספיר ברמן - פסטיבלי מאי-יוני: טרום בכורות למני יעיש, איתן גרין וערן ... / שופט ליגת העל שגיא ברמן עובר בעת האחרונה תהליכים לשינוי מגדר, ובימים האחרונים החליט שלא בא לו להתחבא.. תמיד ראיתי את עצמי בתור אישה ובגיל צעיר לא ידעתי לתת לזה שם. כזכור, השופט שגיא ברמן הצהיר בשבועות האחרונים כי הוא בהליכים לשינוי מין. קודם כל כיף לחזור לשפוט בליגה הבכירה, הקצב, השחקנים, אמרה ברמן לאחר המשחק. אחרי שנחשף באתר ערוץ הספורט כי יצאה מהארון כטרנסג'נדרית. השקת 'כדורגל בהליכה' לגיל השלישי.

כאשר הכרוז הקריא את שמה כשופטת הראשית, חלק מאוהדי בית״ר ירושלים הגיבו בשריקות בוז צילום: מחיאות כפיים מהקהל, תגובות מדהימות בכל אתרי הספורט ותמיכה חוצת גבולות של עולם הכדורגל הישראלי. שופט ליגת העל שגיא ברמן עובר בעת האחרונה תהליכים לשינוי מגדר, ובימים האחרונים החליט שלא בא לו להתחבא. וְעַל דְּמוּת הַכִּסֵּא, דְּמוּת כְּמַרְאֵה אָדָם עָלָיו, מִלְמָעְלָה. (יחזקאל א, פסוק כו). שגיא ברמן יהפוך לספיר ברמן, איגוד השופטים מתרגש ותומך.

ספורטאים טרנסג'נדרים הם דבר נדיר - אבל המהלך של ספיר ברמן ...
ספורטאים טרנסג'נדרים הם דבר נדיר - אבל המהלך של ספיר ברמן ... from img.haarets.co.il
כמעט שבוע מאז עברה השופטת את החשיפה האמיצה ומעוררת ההשראה. השופטת הטרנסג'נדרית ספיר ברמן עשתה היסטוריה כששפטה את המשחק בין הפועל חיפה וביתר ירושלים. ספיר ברמן, שבשבוע שעבר הודיעה כי החלה בחודשים האחרונים בהליך להתאמה מגדרית, מנהלת הערב את בשבוע שעבר הודיעה ברמן כי בתקופה האחרונה החלה בהליך להתאמת מגדרית וביקשה לפנות אליה בשם ספיר. כשלצידה יו״ר איגוד השופטים רונית תירוש, ומנכ״ל האיגוד יריב טפר, שופטת הכדורגל ספיר ברמן ערכה היום יחד עם איגוד השופטים מסיבת עיתונאים מיוחדת וסיפרה באומץ רב על החלטתה לעבור התאמה מגדרית. הסיפור של ספיר ברמן, לשעבר שגיא ברמן, מותח את הגבולות לרמות שלא הכרנו. היישוב נוסד בשנת 1978 ומטרתו הייתה לספק מגורים לעובדי המועצה האזורית, אולם חלו שינויים במהלך השנים וכיום מרבית תושבי היישוב עוסקים. באיגוד מברכים על ההחלטה האמיצה: אחרי שלפני כמה ימים חשפה שהחלה בהליך להתאמה מגדרית, שופטת הכדורגל ערכה מסיבת עיתונאים:

כאשר הכרוז הקריא את שמה כשופטת הראשית, חלק מאוהדי בית״ר ירושלים הגיבו בשריקות בוז צילום:

שופט ליגת העל שגיא ברמן עובר בעת האחרונה תהליכים לשינוי מגדר, ובימים האחרונים החליט שלא בא לו להתחבא. הצלת בשבילי את כל העולם: ספיר הינו ישוב קהילתי חילוני בערבה, המשתייך למועצה אזורית הערבה התיכונה. באיגוד מברכים על ההחלטה האמיצה: סיפורה יוצא הדופן של ספיר ברמן, שופטת הכדורגל הישראלית ששינתה את מינה ובעבר הייתה שגיא ברמן, זוכה לכותרות גם ברחבי בחודשים האחרונים ברמן עברה תהליך לשינוי מין, ומעוניינת להמשיך לשמש כשופטת באיגוד. האומץ שלה לצאת מהארון כשופטת הכדורגל הטרנסית המוצהרת הראשונה בעולם הוא צעד משמעותי וחשוב עבור החברה. אורן יוסיפוביץ מארח את אורי אוזן וניר צדוק לשיחה על הפנצ׳רים (השונים. וְעַל דְּמוּת הַכִּסֵּא, דְּמוּת כְּמַרְאֵה אָדָם עָלָיו, מִלְמָעְלָה. (יחזקאל א, פסוק כו). שגיא ברמן יהפוך לספיר ברמן, איגוד השופטים מתרגש ותומך. אחרי שלפני כמה ימים חשפה שהחלה בהליך להתאמה מגדרית, שופטת הכדורגל ערכה מסיבת עיתונאים: הסיפור של ספיר ברמן, לשעבר שגיא ברמן, מותח את הגבולות לרמות שלא הכרנו. כאשר הכרוז הקריא את שמה כשופטת הראשית, חלק מאוהדי בית״ר ירושלים הגיבו בשריקות בוז צילום: התעניינות רבה מצד כלי תקשורת ברחבי העולם סביב המשחק שתשפוט ספיר ברמן.

כשלצידה יו״ר איגוד השופטים רונית תירוש, ומנכ״ל האיגוד יריב טפר, שופטת הכדורגל ספיר ברמן ערכה היום יחד עם איגוד השופטים מסיבת עיתונאים מיוחדת וסיפרה באומץ רב על החלטתה לעבור התאמה מגדרית. תודה ספיר שאת מראה לנו שבכדורגל כל אחת ואחד יכולים להיות מי שהן. בהמשך הסדרה כלנית רוקמת מזימה בעזרת ספיר ואבנר להפריד בין מאיה וגידי כדי שהוא יהיה שוב פנוי בשבילה, אך בסוף גידי ומאיה מגלים את האמת וחוזרים להיות ביחד. רגע מרגש והיסטורי לכדורגל הישראלי: יחד עם זאת, על הדשא נרשמה היסטוריה כאשר ספיר ברמן הפכה לטרנסג'נדרית הראשונה אי פעם ששופטת משחק בליגת העל.

הסיפור המשני: 1:3 להפועל חיפה על בית"ר ירושלים | ישראל היום
הסיפור המשני: 1:3 להפועל חיפה על בית"ר ירושלים | ישראל היום from www.israelhayom.co.il
''החלטתי לצאת החוצה, עשיתי את הדבר הנכון''. כמעט שבוע מאז עברה השופטת את החשיפה האמיצה ומעוררת ההשראה. אורן יוסיפוביץ מארח את אורי אוזן וניר צדוק לשיחה על הפנצ׳רים (השונים. שגיא ברמן המשמש כשופט רביעי בליגת העל ושופט מרכזי בלאומית, יעבור ניתוח לשינוי מין וייקרא ספיר ברמן. כמעט שבוע חלף מאז הודיעה השופטת ספיר ברמן, קבל עם ועדה במסיבת עיתונאים מיוחדת, על התהליך לשינוי המין אותו היא חווה בחודשים האחרונים. המפגש המרגש בין האב לחובש שהציל את בנו במירון. השופטת ספיר ברמן נחשפה היום לראשונה לאחר שיצאה מהארון כטרנסג'נדרית: הצלת בשבילי את כל העולם:

ברמן הוציאה לדרך את המפגש בפלייאוף התחתון בין הפועל חיפה וביתר ירושלים.

באיגוד מברכים על ההחלטה האמיצה: כמעט שבוע מאז עברה השופטת את החשיפה האמיצה ומעוררת ההשראה. אורן יוסיפוביץ מארח את אורי אוזן וניר צדוק לשיחה על הפנצ׳רים (השונים. השופטת הטרנסג'נדרית ספיר ברמן עשתה היסטוריה כששפטה את המשחק בין הפועל חיפה וביתר ירושלים. כמעט שבוע חלף מאז הודיעה השופטת ספיר ברמן, קבל עם ועדה במסיבת עיתונאים מיוחדת, על התהליך לשינוי המין אותו היא חווה בחודשים האחרונים. טור של מייסד קבוצת הכדורגל הגאה ריינבול תא. המפגש המרגש בין האב לחובש שהציל את בנו במירון. כזכור, השופט שגיא ברמן הצהיר בשבועות האחרונים כי הוא בהליכים לשינוי מין. שופט ליגת העל שגיא ברמן עובר בעת האחרונה תהליכים לשינוי מגדר, ובימים האחרונים החליט שלא בא לו להתחבא. תמיד ראיתי את עצמי בתור אישה ובגיל צעיר לא ידעתי לתת לזה שם. הצלת בשבילי את כל העולם: שופטת סגל ליגת העל תודיע ביום שלישי במסיבת עיתונאים של ההתאחדות לכדורגל ואיגוד השופטים: נכון, אנחנו בשנת 2021, אבל זה עדיין לא דבר שכיח, כך אמרה ספיר ברמן במסיבת העיתונאים שבה דיברה באומץ.

אחרי שנחשף באתר ערוץ הספורט כי יצאה מהארון כטרנסג'נדרית. ''החלטתי לצאת החוצה, עשיתי את הדבר הנכון''. באיגוד מברכים על ההחלטה האמיצה: הרב דרור אריה נגד השופטת ספיר ברמן שעד לפני שבועות ספורים הזדהתה כגבר בשם שגיא ברמן. כאשר הכרוז הקריא את שמה כשופטת הראשית, חלק מאוהדי בית״ר ירושלים הגיבו בשריקות בוז צילום:

קמפיין השופט הטרנסג'נדר - גם בצה"ל - ערוץ 7
קמפיין השופט הטרנסג'נדר - גם בצה"ל - ערוץ 7 from a7.org
המפגש המרגש בין האב לחובש שהציל את בנו במירון. כמעט שבוע חלף מאז הודיעה השופטת ספיר ברמן, קבל עם ועדה במסיבת עיתונאים מיוחדת, על התהליך לשינוי המין אותו היא חווה בחודשים האחרונים. השופטת הטרנסג'נדרית ספיר ברמן עשתה היסטוריה כששפטה את המשחק בין הפועל חיפה וביתר ירושלים. תמיד ראיתי את עצמי בתור אישה ובגיל צעיר לא ידעתי לתת לזה שם. ספיר ברמן, שבשבוע שעבר הודיעה כי החלה בחודשים האחרונים בהליך להתאמה מגדרית, מנהלת הערב את בשבוע שעבר הודיעה ברמן כי בתקופה האחרונה החלה בהליך להתאמת מגדרית וביקשה לפנות אליה בשם ספיר. ספיר הינו ישוב קהילתי חילוני בערבה, המשתייך למועצה אזורית הערבה התיכונה. מחיאות כפיים מהקהל, תגובות מדהימות בכל אתרי הספורט ותמיכה חוצת גבולות של עולם הכדורגל הישראלי. הסיפור של ספיר ברמן, לשעבר שגיא ברמן, מותח את הגבולות לרמות שלא הכרנו.

תמיד ראיתי את עצמי בתור אישה ובגיל צעיר לא ידעתי לתת לזה שם.

כאשר הכרוז הקריא את שמה כשופטת הראשית, חלק מאוהדי בית״ר ירושלים הגיבו בשריקות בוז צילום: רגע מרגש והיסטורי לכדורגל הישראלי: שגיא ברמן המשמש כשופט רביעי בליגת העל ושופט מרכזי בלאומית, יעבור ניתוח לשינוי מין וייקרא ספיר ברמן. ספיר ברמן, שבשבוע שעבר הודיעה כי החלה בחודשים האחרונים בהליך להתאמה מגדרית, מנהלת הערב את בשבוע שעבר הודיעה ברמן כי בתקופה האחרונה החלה בהליך להתאמת מגדרית וביקשה לפנות אליה בשם ספיר. תודה ספיר שאת מראה לנו שבכדורגל כל אחת ואחד יכולים להיות מי שהן. אבן חן שצבעה כחול כהה, אחד ממיני הקורונדום. הסיפור של ספיר ברמן, לשעבר שגיא ברמן, מותח את הגבולות לרמות שלא הכרנו. ספיר ברמן עשתה הערב (שני) היסטוריה בסמי עופר והפכה לשופטת הטרנסג'נדרית הראשונה שמנהלת משחק בליגת העל. וְתַחַת רַגְלָיו, כְּמַעֲשֵׂה לִבְנַת הַסַּפִּיר, וּכְעֶצֶם הַשָּׁמַיִם, לָטֹהַר. (שמות כד, פסוק י). ספיר ברמן תעשה הערב (שני, 20:15) היסטוריה בסמי עופר ותהפוך ברביעי האחרון הגיעה ברמן לאימון השופטים השבועי בבית הנבחרות בשפיים והציגה נתונים פיזיולוגיים טובים (ריצות. היישוב נוסד בשנת 1978 ומטרתו הייתה לספק מגורים לעובדי המועצה האזורית, אולם חלו שינויים במהלך השנים וכיום מרבית תושבי היישוב עוסקים. ספיר הינו ישוב קהילתי חילוני בערבה, המשתייך למועצה אזורית הערבה התיכונה. כמעט שבוע חלף מאז הודיעה השופטת ספיר ברמן, קבל עם ועדה במסיבת עיתונאים מיוחדת, על התהליך לשינוי המין אותו היא חווה בחודשים האחרונים.

Posting Komentar

0 Komentar